Kungen och jag (1956) Online Streaming

ladda ner hela Kungen och jag i bästa look videoformat. fullständig strömning Kungen och jag i högkvalitativ video. titta hela filmen Kungen och jag i bästa kvalitet. spela film Kungen och jag i högsta kvalitet. ladda ner film Kungen och jag i HD-video.


blir klar en komplett beskrivning av Kungen och jag nedan:
  • Originaltitel : The King and I
  • Film titel i ditt land : Kungen och jag
  • År av film : 1956
  • Genrer av film : Drama, Music, Romantik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1956-06-29
  • Företag av film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : English, ภาษาไทย,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.3
  • Youtube ID för filmen : HvbZNxZFn-g
  • Översättning av film : IT,EN,SV,EL,PT,ZH,HE,PT,ES,FR,DE,DA,KO,TR,
  • Aktörer som film :Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited)), Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Deborah Kerr (Anna Leonowens), Carlos Rivas (Lun Tha), Rita Moreno (Tuptim), Martin Benson (Kralahome), Rex Thompson (Louis Leonowens), Alan Mowbray (Sir John Hay), Terry Saunders (Lady Thiang), Yul Brynner (King Mongkut of Siam)

0049408

Kungen och jag är bäst film utsöndras genom Twentieth Century Fox Film Corporation, som har en beskrivning av filmen är "Året är 1862 och den engelska skollärarinnan Anna och hennes son, Louis, reser till Siam på Hans Majestät Konungens inbjudan. Väl där lär Anna konungens barn om västerländska ideal och idéer. Konungen själv får sig också en läxa eller två!". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och störst starring aktörer.

att titta på först se den här filmen är jag inte helt säker i händelse i ungefär som idé eller inte. Efter att ha sett det avseende att tänka som i själva verket i verkligen uppskattar. Jag rekommenderar starkt den här filmen för de individer som en av genre Drama, Music, Romantik, . Du kunna titta på den utan kostnad helt enkelt genom att klick en knapp och registrera, räkna med titta miljontals senaste filmtitlar för ingenting.

... fullständig film streaming Kungen och jag i högupplöst format 1080p ....




Original Music Composer : Richard Rodgers, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Makeup Artist : Ben Nye, Assistant Director : Eli Dunn, Set Decoration : Paul S. Fox, Editor : Robert L. Simpson, Hairstylist : Helen Turpin, Costume Design : Irene Sharaff, Set Decoration : Walter M. Scott, Director of Photography : Leon Shamroy, Screenplay : Ernest Lehman, Director : Walter Lang, Producer : Charles Brackett, Novel : Margaret Landon, Musical : Oscar Hammerstein II, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Art Direction : John DeCuir
säker, nu du kan titta på film associerad med Kungen och jag fullständigt längd och har den url till detta film Kungen och jag i hd-format.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

0 Response to "Kungen och jag (1956) Online Streaming"

Post a Comment